Blodsikkulasjon og MS - Multippel sklerose-forum - MS-behandling

MS-portalen - stedet for deg med MS.

Blodsikkulasjon og MS

25 - 06.04.2010, 17:27

Hei
Ønsker dere lykka til med Polen reise, både Magdal og Shiriz. Jeg for pent vente til august. Det blir veldig spennende å høre deres erfaringer.
:)) attiir

attiir

26 - 07.04.2010, 16:45

Det samme sier jeg-- Lykke til:-)
Håper dere holder oss oppdatert.
Kjempespennende.
Klem

Hillevie

27 - 08.04.2010, 12:29

hei alle sammen,
Skriver fra hotellet i Katowice.
Fikk CCSVI behandling igår. Hadde stenosis i begge årene ( venene) og de korrigerte dette med PTA ( angioplasty- ballooning). Behandlig gikk, bra uten smerter var liggende på sykehus ett døgn og skal ha noe enkle medisiner for en uke. Føler en lettelse i nakken, mye mer energi og ingen MS "følelse" Skal skrive mer senere.
Alt var vedlig profesionelt og trygg. MEget kompetente leger. Super service. Bra hotel etter behandling. Vedlig fornøyd at jeg gjorde dette.

Magdal

28 - 08.04.2010, 19:16

Så spennende. Håper det går bra senere også. Oppdater oss er du snill.
Lykke til videre, Magdal.
Klem, solhaug

solhaug

29 - 09.04.2010, 15:52

Takk skal dere ha, Attiir og Hillevie! Jeg reiser førstkommende mandag, har første avtale 14. :-)) Det blir spennende!!
Litt synd at jeg kommer med "blåveis", hadde et stygt fall igjen på tirsdag. Etter alle fall er jeg blitt mer og mer redd for å bevege meg. Det er jo ikke bra med tanke på muskler.. Men jeg klarer ikke å bevege meg uten støtte da venstre ben er umulig og balansen ikke er tilstede. I tillegg utmattelse.. Må prøve ALT for å få et LIV igjen, og jeg har lest mye positivt fra de som har gjennomgått "Liberation Treatment". Tror heller ikke at dr. Paolo Zamboni hadde stått frem i intervjuer og sagt det han sier dersom han ikke hadde sett resultater av dette.

Så du er der allerede Magdal! Veldig bra!! Kan vel ikke vente de STORE forandringene med en gang. Men du merker jo allerede noe, oppløftende!! :-))

klem :-)

Shiraz

30 - 09.04.2010, 16:03

Lykke til videre, Magdal! Dette er SÅ spennende!! Jeg har ikke vært så ofte på portalen, men skal prøve å følge med på dette her i hvert fall! Og jeg vil også skrive og fortelle om min opplevelse av dette.

Har du fått time i august, Attiir? Skal du også til Katowice?

Klem :-))

Shiraz

31 - 21.04.2010, 23:22

Dette er et eksepel på at NOEN LEVER AV MS.

"Biogen Idec Inc (BIIB.O) said on Tuesday that first-quarter earnings fell 11 percent, hurt by one-time charges and lower-than-expected sales of its multiple sclerosis drug Tysabri.Global sales of Tysabri, the company’s most important growth driver, rose 28 percent to $292 million. Analysts had expected sales of about $306 million.
Tysabri was temporarily withdrawn from the market in 2005 after it was associated with a potentially deadly brain infection known as progressive multifocal leukoencephalopathy, or PML...
Net earnings in the quarter fell to $217 million, or 80 cents a share, from $244 million, or 84 cents a share, a year earlier SOURCE www.reuters.com/...

Neurologer sier at CCSVI behandling er farlig... en person døde etter behandling men det var ikke relatert til behandlingen, men et uhell.
Etter Tysrabi-behandlingen mer enn 40 døde av PML.

Magdal

32 - 24.04.2010, 09:47

Hei Magdal, hvordan er det med deg nå? Jeg kan ikke engelsk så jeg vet ikke hva du prøver å si med den siste meldinga di. Er veldig nysgjerrig på hvordan det gikk. ( på norsk, please)

solhaug

Besøksteller

Registrerte medlemmer: 793

Påloggede brukere nå: 21

Foruminnlegg: 2417

Pålogging til møtested

Verktøy

Månedlig avstemning

Hvilken kilde er viktigst for deg for å få informasjon om MS?

» Vis resultater