Det gikk bra - Multippel sklerose-forum - Alt eller ingenting

MS-portalen - stedet for deg med MS.

Det gikk bra

01 - 28.02.2010, 11:22

Hei hei på dere:-)
Da er jeg her igjen... Det virker som operasjonen har gått bra. Legen var optimistisk, men ville ikke si noe før svar foreligger. (om noen uker)
Så nå er venstre skjoldbruskkjertel, pluss svulsten fjernet. Akkurat nå ser jeg ut som en prest,hi hi.
Var ikke så voldsomme smerter etterpå heller, men litt kjenner man jo.
Ble litt redd da jeg ventet på å bli hentet for hjemreise på fredag. Da fikk jeg veldige flimring forran øynene, så jeg var sikker på at jeg måtte kontakte nevrologen når jeg kom hjem. Men det gav seg gudskjelov etter en stund.
Hadde det som ett forvarsel før synsnervebetennelsene jeg hadde, men får håpe det bare ble med dette nå.
Godt og være hjemme igjen både til familien og venner her på portalen.
Ha en riktig god søndag.
Klem fra Hillevie ",)

Hillevie

02 - 28.02.2010, 12:28

Vellkommen hjem "prest". Godt å høre at operasjonen har gått bra, og at du er trygt hjemme.
God bedring
:) attiir

attiir

03 - 28.02.2010, 16:41

Hei hei!!! =)

Så bra å høyre at det gjekk bra!!! =)
No må du berre slappe av og kose deg heime!!! ;)

musepig

04 - 01.03.2010, 09:20

Å gudskjelov Hillevie. Du har vært i tankene mine hele helga. Merkelig dette at det går an å savne en person man i grunnen ikke kjenner....Glad det gikk bra. Og stemmen da? Har du den ennå?

Klem fra meg.

solhaug

05 - 01.03.2010, 21:09

Å ja da Solhaug, stemmen er helt ok:-) kanskje bare en liten tanke svakere, men det er jo egentlig ikke så rart.
Det er merkelig dette med at vi bare har kontakt her på nettet, og føler at vi kjenner hverandre godt fordet.
Det er det som gjør det så hyggelig :-))

Klem Hillevie",)

Hillevie

Besøksteller

Registrerte medlemmer: 783

Påloggede brukere nå: 15

Foruminnlegg: 2276

Pålogging til møtested

Verktøy

Månedlig avstemning

Hvilken kilde er viktigst for deg for å få informasjon om MS?

» Vis resultater