Gjekk bra!!! =) - Multippel sklerose-forum - MS-behandling

MS-portalen - stedet for deg med MS.

Gjekk bra!!! =)

01 - 20.02.2010, 10:42

Hei hei!!!

No om torsdagen var eg te sjukehuset på sprøyteopplæring!!! :) Og eg sette den fyrste sprøyta sjølv!!! =) Sprøyte og sprøyte, har byrja med rebiSmart!! Ein genial "dings" for meg!!! ;) Ser ikkje ut som ei sprøyte ei gong!!! ;) Det var ikkje noko vondt, men syns det er ubehagleg..... Er liksom heilt feil å "presse" noko inn i huden.... Og heilt feil å ta noko ut!!! ;) (blodprøver) Så eg må nok sei at eg blei litt "uggen"...... Imorgo skø eg sette den heime!! ;) Skal gjere det 3 gonger i veka!! (tysdag,torsdag og sondag)
Min samboer var med ned, så han kan "stikke" meg viss eg får kalde føter!! ;) hihi

Men alt i alt så syns eg det gjekk veldig bra!!! ;)

kjakje

musepig

02 - 20.02.2010, 12:55

Hei musepig :-)
Gratulere med vel overstått generalprøve! Det høres ut som det har gått veldig bra. Det er jo en bøyg å komme over akkurat det å stikke seg selv, men sikkert enklere med "rebi smart". Jeg synes du har vært veldig flink:-))
Merket du noen form for bivirkninger etterpå?
Bivirkningene av Rebif skal være lettere enn de du får med Avonex ihvertfall.
Du skal se dette kommer til å gå superbra!
Klem Hillevie ",)

Hillevie

03 - 20.02.2010, 14:50

Takk takk Hillevie!! =)

Ja, eg merka influensa symptom.... Verking i kroppen, kaldt og varmt og sliten/trøtt.... Men det kan jau og vera at eg grua meg veldig mykje, og endeleg var det overstått!!! ;) Denne tok eg på dagen, men dei neste skal eg setje på kvelden. Slik at eg forhåpentlegvis sover av meg event. bivirkningar!! ;) Så imorgo kveld er det fram med "sprøyta" igjen!!! ;)

Ha ein strålande helg!!! ;)

kjakji

musepig

04 - 20.02.2010, 19:04

Du har vel fått beskjed om å ta en smertestillende før du setter sprøyta? Jeg tar alltid en Paracet litt før jeg setter den, sånn for sikkerhets skyld.
Det var nok bivirkningene av Rebif du merket. Helt vanlige symtomer, men de blir lettere etterhvert (får vi håpe)
Jeg setter Avonexen min hver søndag kveld, så i morgen skal jeg tenke på deg når jeg kjenner stikket:-))

Lykke til musepig, og ha en fortsatt god helg.
Klem Hillevie ",)

Hillevie

05 - 21.02.2010, 00:02

jeg fikk beskjed om å ta en ybux å en paracet like etter jegg hadde satt sprøyte...

m88

06 - 21.02.2010, 21:45

Hei. Eg fekk diagnosen i januar. Kjekt å høyre at det går bra med sprøtestikkinga for deg. Eg skal inn onsdag og lære meg å sette sprøyte. Skal begynne med Extavia. Sprøta skal settast annankvar dag, og hvis evt. bivirkninger varer det første døgnet, så lurer eg på korleis kvardagen blir framover?

T-Ma

07 - 22.02.2010, 09:18

Hei hei T-MA!!! =)

Tenker du er litt forvirra du òg!!! =) Veldig mykje å setje seg inn i!! ;) Men, det ordnar seg skal du få sjå!!
I går sette eg den andre "sprøyta" heime, aleine for fyrste gong!! ;) Gjekk utruleg bra!!! :) Tok ein paracet og ibux før, så stakk eg meg og så la eg meg! =) Merka ikkje noko til det inatt, er kanskje littegrand "sliten" i dag. Men det kan og vere psykisk.....hihi ;) Eg har aldeles sprøyteskrekk, så eg trur eg slit meg heilt ut av å grue meg til å ta det. Men det er ingen vits, for det er jau ikkje vondt... ;) Men, sidan eg gruar meg slik, så blir eg så letta når det er over!!! =) hihi
Eg skal ta 3 gonger i veka!! ;)

Stå på, dette greier du!!! =) Skal tenke masse på deg til onsdagen!!! LYKKE TIL!!! =)

Kjakje

musepig

08 - 22.02.2010, 23:39

Takk for det, musepig!
Mykje å tenke på for tida, ja. Skulle skrive ned nokre vetuge spørsmål før sjukehusbesøket, men har ikkje komt så langt enda. Dagen nærmer seg med stormskritt. Har jo en dag igjen. : )

T-Ma

Besøksteller

Registrerte medlemmer: 783

Påloggede brukere nå: 16

Foruminnlegg: 2276

Pålogging til møtested

Verktøy

Månedlig avstemning

Hvilken kilde er viktigst for deg for å få informasjon om MS?

» Vis resultater