MS og seksualitet
| Innlegg | Forfatter |
|---|---|
|
01 - 22.02.2005, 14:33 Hei. Er det noen som vet om det er vanlig at også vi jenter kan få problemer med seksuallivet vårt? Jeg har prövd å lese om det, men det står stort sett bare om menn og ereksjonsproblemer, men jeg opplever at jeg til tider heller ikke fungerer så godt som jeg gjorde tidligere. Er det noen av dere som vet noe. og hvor jeg i så fall kan henvende meg for å få hjelp. |
|
|
02 - 22.02.2005, 21:24 Føler det samme som deg burgern. Blir nummen i kroppen, mister litt følelse og gjør det nedentil også. Det finnes brosjyrer om det. Tror den heter MS og seksualitet. ha en fin dag. froya. |
|
|
03 - 30.07.2007, 22:29 Prøv denne linken til bra brosjyre; |
|
|
04 - 23.02.2009, 20:59 Har noen fått høre at dette kan være et problem eller i det hele tatt bli påvirket av MS? Hvorfor blir det ikke tatt med i samme åndredrag når legen forteller om mulige utfordringer som kan oppstå, sånn som fatuige, spasmer, nervesmerter og annet som kan komme? Her har helsefolka et stort forbedringspotensiale! Tenk så greit om man kunne være foreberedt hvis det oppstår, eller fått forklaring på manglende lyst/evne. |