Vitapro - Multippel sklerose-forum - Kost og MS

MS-portalen - stedet for deg med MS.

Vitapro

01 - 30.07.2008, 17:57

Jeg ser de reklamerer med at Vitapro er "bevist å stimulere immunforsvaret". Noen som vet om dette produktet er bra eller dårlig (med tanke på mennesker med MS)?

Tertitten
++

Tertitten

02 - 05.08.2008, 18:44

Jeg har faktisk en drøss av disse produktene her hjemme pga av en mor som er blitt svært interessert i hva jeg får i meg om dagene og i tillegg driver med kosthold. Hun mener disse vitamin-tilskuddene er bra og selv har jeg gått på de en stund. Jeg merker selv ikke så mye. Det eneste er at vitapro som har omega 3 tilskuddene har lavere konstentrert omega 3 enn for eksempel Pikasol. Da VitaPro Omega 3 har 750mg har Pikasol Omega 3 1000mg, som anbefales. Derfor har jeg i tillegg den sistnevnte. :)

MjaMja

03 - 12.08.2008, 22:28

Ok, da har vel du gjort nok grunnarbeid til at vi kan godkjenne det..:-) Takk for tilbakemelding.
Tertitten

Tertitten

04 - 23.02.2009, 20:50

For den som så Schrødingers Katt forrige uke fikk kanskje med seg at forståsegpåere ikke er entydig overbevist om at VitaePro er så bra.

VitaePro inneholder meget høyt konsentrert innhold av kun 3 antiokidanter.
De anbefalte mye heller et variert kosthold for å bygge opp hele nettverket av antioksidanter (forsto det sånn at de er avhengig av/påvirker hverandre) og at dette er mye bedre for oss med "bredde" enn noen få "topper".

Lierdama

05 - 07.05.2009, 15:43

Jeg har brukt Vitaepro i et år nå å jeg syns de virker!

Be4You

06 - 08.05.2009, 19:36

Jeg synes ikke de fungerer.. Tror det finnes bedre ting å få kjøpt på helsekost/apotek :)

m88

07 - 09.05.2009, 10:50

Hei, har også spist Vitapro i over ett år. Synes ikke de har noen virkning, da jeg stadig blir værre i min MS(kronisk progrssiv Ms) Men jeg holder meg til Møllers tran, spiser mye fukt og grønt, samt bær. Særlig på høsten hvor bærene er friske og nye. Jeg tror på ekte rene produkter fra naturen.

lilbaero

08 - 02.02.2010, 13:48

Hei på dere.
Jeg prøvde Vitapro ett halvt års tid for en god stund siden. Kan ikke si at det hjalp noe i det hele tatt. Merket ingen forskjell, heller ikke mere overskudd.
Tror nok det aller beste er å prøve å få i seg mest mulig gjennom sundt kosthold.
Men må også innrømme at jeg nå tar omega3/multivit og antioksidanter som jeg kjøper i "porsjonspakker".
Føler at jeg da "sikrer" riktig inntak, for det er ikke alltid lett å få nok på naturlig måte heller.

Klem Hillevie ",)

Hillevie

Besøksteller

Registrerte medlemmer: 783

Påloggede brukere nå: 15

Foruminnlegg: 2276

Pålogging til møtested

Verktøy

Månedlig avstemning

Hvilken kilde er viktigst for deg for å få informasjon om MS?

» Vis resultater